Ja, jeg er klar over at vi regnes som samfunnsfiender nå. Ja, så ille er det at de vil lage en lov som forbyr vår virksomhet. Å avsløre barnevernets overgrep på nettet blir sett på som kriminell virksomhet, og jeg er sikker på at de hadde blitt happy om de kunne fått sperret meg og deg inne i en 10 år og deromkring.
Og jeg og GFSR skal da liksom være med på å skjule pedofile prester og diverse annet knæsk, og for ikke å glemme bombemannen i Bergen!
Politiet mente at han befant seg i Norge, og at han ble beskyttet av ei gruppe likesinnede personer.
Her er forresten hans egen historie,
Ola Kåre Bjørneset.
Så, i tillegg til din forklaring Arild, så forteller min historie resten.
Snart får vel jeg skylden for å ha drept Olof Palme óg.
PS: Jeg hadde ingenting med forsvinninge til Ola Kåre Bjørneset å bestille. Jeg fikk kun en telefon fra en eller annen person som jeg har glemt navnet på, om at han var gått under jorden.
Folk stikker av, ja, de gjør det, og ja, jeg ber dem om å komme seg til H#### ut av landet og la ting være ting. Jeg sier også at jeg ikke vil vite hvor de planlegger å reise hen. Dess mindre jeg vet - dess bedre er det for meg. For som sagt, så går polisen på meg. Og det vil jeg også si; om jeg hadde visst noe likevel, så hadde jeg gått i fengsel fordi at jeg nektet å forklare meg til retten. Uten advokat, of cause. Try me. For jeg samarbeider som sagt ikke med TERRORISTER!