It is currently Thu Mar 28, 2024 2:28 pm



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: En fortvilet mor: Hvorfor i all verden ....
PostPosted: Tue Oct 11, 2016 3:04 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  

En fortvilet mor: Hvorfor i all verden ....

Celine Sandbæk:
Min hverdan uten mitt barn
Drømmene mine
rallyfrøken, blogg, 10 oktober 2016

"Det står i paragrafer at det til NØD at dem tar barn, men ikke hos meg. der sitter dem og lyver i rapporter og koser seg etterpå. det værste er å vite at alt det dem gjør er pga penger. Det er tross alt menneskehandel i Norge på Høyt nivå, at ikke barnevernet i Ringerike Blir gransket skjønner ikke jeg, da jeg kjenner ander mennesker i denne byen som har så og si helt like papirer som meg."

"Jeg håper virkelig ting går vår vei, jeg kommer aldri til å gi opp noen gang, uansett hva slags utfall det blir.
    savnet er ubeskrivelig stort, jeg sover dårlig om nettene, sånn ca 7/8 mareritt om nettene. De få gangene jeg drømmer bra er når jeg drømmer om Theodor, da jeg holder rundt han, vi er sammen igjen, vi koser og susser og finner på ting, alt er som før. JEG VIL IKKE VÅKNE ifra de drømmene, jeg får vondt i kroppen av savnet. skulle ønske alt var som før da vi var med hverandre hver dag. Latteren hans, smilet hans, alt han lærte hver dag. fremgangen, alt vi gjorde hver dag sammen, alle rutinene, absolutt alt, KJÆRLIGHETEN fordi den er størst."


"idag har jeg vært på stortinget, og det handlet om barnevernet om hvordan dem skulle bli bedre, det var både frp politikere der, barnevernspedagoger der og folk som har hatt med barnevernet å gjøre, der hvor de har blitt fratatt omsorgen for barna sine. masse bra ble sagt og mye trist, og noe tull. Men Ringerike Barnevern kom frem der, de ble fortalt hvordan jeg har blitt behandlet og veit dere hva, jeg og en spesiell person skal ha møte med frp ang min sak, så jeg håper det skjer noe snart. pluss at media vil ha saken iherdig"

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]