jthaake wrote:
xbv wrote:
Jeg kan ikke huske att jeg noen gang har møtt en annsatt i barnevernet som har tatt barn og foreldere seriøst. Men jeg har møtt mange som har sagt jeg gjør som jeg vil og ingen lover kan stoppe meg.
Jeg sitter å tenker som så, at nå får fler og fler barnevernsaker se dagens lys og barnevernsfrykten øker dramatisk, heldigvis...
Allikevel blir barnevernets metoder verre og verre og flere familier blir systematisk stigmatisert..
Jeg ser i min egen sak, barnevernet blåser i at de har brutt lover og regler, de turer frem med sine absurde selvoppdiktende subjektive meninger som ikke hører hjemme noen steder... Trusler og kynisme råder fritt vilt i de fleste barnevernskontorer...
Tenk at de kan si, med staten som sin hvilepute at de blåser i om de har brutt loven... Hva skjer med oss vanlige dødelige når vi bryter loven..?? Jo vi blir straffet... Hva skjer med de mennesker som utøver trusler og trakasserer , jo - de kan få en rettslig kjennelse på at de må holde seg på viss mange meters avstand fra den fornærmede...
Det skulle farin meg også gjelde fra de største pyskopater vi har her i landet også...