It is currently Fri Nov 01, 2024 12:49 am
View unanswered posts | View active topics
Board index » DÅRENES KRIG MOT FAMILIEN - DRØMMEN OM LYKKEN OG ET GODT LAND » >> Det er for mange idioter med IQ over 110!
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
Author |
Message |
Arild Holta
|
Post subject: Barnefjernskontorets tenkning Posted: Sat Aug 19, 2006 4:56 pm |
|
|
Site Admin |
|
Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm Posts: 7442 Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
|
[face=Arial] Barnefjernskontorets tenkning[/face]
Barnevernets tenkning er enkel og klar:
- Kan vi ta barnet?
Det er den tragiske virklighet.
I dette spillet betyr foreldre ingenting.
[face=Arial]Tegning: Turid Holta (Tekst: Arild Holta)[/face]
_________________ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ."Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker > Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<
|
|
|
|
MH Skånland
|
Post subject: Posted: Sat Aug 19, 2006 5:39 pm |
|
|
Superposter |
|
Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am Posts: 6857 Location: Oslo
|
Jeg tror absolutt Turid har tegneevner. Det har en av foreldrene i Fredrikstad-saken også, jeg synes å huske at det er Roy som lager tegningene? De er flotte, meget beskrivende, og det er Turids også.
M
Last edited by MH Skånland on Sat Aug 19, 2006 5:53 pm, edited 1 time in total.
|
|
|
|
agrippa
|
Post subject: Posted: Sat Aug 19, 2006 5:47 pm |
|
|
Superposter |
|
Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am Posts: 3979 Location: Sosialdiktaturet Norge
|
God tegning, Turid! Det er slik jeg ser dem for meg.
Det de vurderer er om de har "god nok" sak til å ta barnet. Det er hovedmålet deres.
_________________ “ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State, Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)
|
|
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
Board index » DÅRENES KRIG MOT FAMILIEN - DRØMMEN OM LYKKEN OG ET GODT LAND » >> Det er for mange idioter med IQ over 110!