Fra seksjonen "Forfalskningen av barnevernets ry":
*
Og enda en kommune med et hysterisk sultent barnevernMillionsprekk i omsorg og skolerStjørdalens Blad, 14 oktober 2014
Denne gangen er det altså Stjørdal.
"Levekårspolitikerne tok millionsprekken til etteretning. Fra ventre komitéleder Ola Morten Teigen (Frp), nestleder Ann Inger Leirtrø (Ap) og Erling Weydahl (Ap)."Det gjør de nok - tar det til etterretning, dvs gjør ingen ting. De ser temmelig troskyldige ut - ingen anelse om hvorfor barnevernet eser ut? Tips: Det er fordi barnevernet har fått lov til å gjøre det de gjør, og det grunnlag denne deres gjøren og laden bygger på, er falsk: det bringer ingen velferd for noen, aller minst for barna. Og fordi norsk barnevern ikke gir de resultater det er meningen at det skal, er det et bunnløst sluk. Befolkningen betaler, og får faktisk det de betaler for - et bunnløst sluk i et vanvittig barne"vern".
"Underdekningen i barnevernet er på 2,8 millioner og vil trolig øke til 4,2 millioner før året er omme."OBS: Artikkelen har kommentarfelt!Jeg tror forøvrig vi her på Forum Redd Våre Barn får lage en mappe hvor vi samler alle disse kommunene? En "kommune-mappe" til å le litt hult og oppgitt av kanskje?
Jeg er, som jeg nok har sagt før,
glad for alt dette millionsluket i gjøkungen barnevernet rundt omkring. Intet annet enn fullstendig konkurs i kommunene, med rike fosterfolk og tilsynsførere og psykologer, og haugevis av familier rasert av barnevernet, later til å kunne få noen politiker til å se realitetene i øynene. Det er langt fra sikkert at de våkner da heller, men det er nok den eneste sjansen.