Jeg er singel.
Og jeg har lagt meg ut på nettet - nesten netto.
Jeg trives utmerket godt i mitt eget selskap, og jeg er min beste venn. Men selvfølgelig savner jeg en kjæreste.
En venninne overtalte meg til å gå inn på
Blink.no og som sagt, så gjort.
Av og til blir jeg veldig trist og lei meg, fordi at jeg er enslig, og jeg forbanner barnevernets psykolog Svein Magnar Hansen nord og ned fordi at han har forkludret mine sjanser til å treffe en skikkelig mann.
Jeg blir nokså isolert, ja, jeg må nok innrømme det, og å fly ute på byn på desperat jakt etter et mannfolk, det er ikke akkurat min stil.
På sett og vis kan du si / se det sånn; er det en "skikkelig mann" da, hvis han er så dum og tror på alt det vrøvlet som Svein Magnar Hansen har gulpet opp? Jeg tror neppe det.
Men, folk tror likevel mer på en "spesialist" sine ord. Og hver gang når jeg er i ferd med å bli kjent med en mann, så kommer det frem hva jeg gjør på og det er ikke alltid like kjekt...
Jeg gruer meg til å bli kjent med menn. Fordi at jeg er redd for å bli fordømt på grunn av "diagnosen". Og jeg har ikke lyst til å føre en fremtidig partner bak lyset, og det er så vanvittig slitsomt å måtte holde kjeft og skjule hva jeg har gjennomgått med barneverns-pakket.
Og jeg synes det er drit-flaut å legge meg selv ut på datingsteder. Og det går like skjeis hver gang; "hva gjør du på da?" og jeg skriver tilbake; "det vil du ikke vite".
Selvtillitten min er helt i dass på dette området. Og etter at jeg la Svein Magnar Hansen sin diagnose av meg ut på nettet, så føler jeg meg som en makk i et vannglass. -Det er ingen god reklame, og hans løgner vil for alltid bli brukt imot meg. Og det å legge seg ut på datingsteder inngår helt sikkert også som et tydelig kjennetegn på en diagnose... for da er du ihvert fall "manisk og hemningsløs".
Men, dessuten så har jeg ikke allverdens tid til å sitte å skrive og forklare meg til nye beilere. Jeg er dritlei. Og jeg er vanvittig dritlei av å "kosepreike" med menn som roser barnevernet opp i skyene. Jeg trenger ikke å utdype det temaet mer for deg som i likhet med meg er bv-offer.
Jeg hadde tenkt å avslutte min konto på Blink.no, men så kom jeg på bedre tanker... La "min rette partner" (hvis han finnes) heller få lese "alt" om meg på forhånd og gjøre opp sin egen mening, det sparer meg for tid, og ham for kjedelige overraskelser.
Samtidig kan jeg slå to fluer i en smekk. For jeg er villig til å gå gjennom ild og vann for å orientere publikum om barnevernets overgrep og opplyse dem som trenger det at det finnes en opposisjon de kan slutte seg til.
For, jeg har nemlig lagt ut linker fra min side på Blink til: Barnasrett, Likestilling, Redd Barna Våre og Space.
På Blink er jeg "frkdings".
Og jeg hadde blitt veldig glad hvis du vil registrere deg på Blink slik at jeg kan få legge deg til som min venn!!!
Og mannen? Ja, ka med han?