It is currently Fri Dec 27, 2024 7:20 pm
View unanswered posts | View active topics
Board index » MOTIVENE BAK BARNEVERNETS MENNESKERETTIGHETSBRUDD OG OVERGREP » >> Motiv bak systematiske overgrepene mot familien
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
Author |
Message |
r-b-v
|
Post subject: Fornuftig spørsmålstegn ved bv-industrien Posted: Tue Feb 06, 2007 6:15 pm |
|
|
Rang: Ivrig bruker |
|
|
Her er en som meget fornuftig setter spørsmålstegn ved all "aktiviteten".
Barnevernet
Av Rune G. Pedersen
_________________ REDD BARNA VÅRE! Signer oppropet.
http://opprop.r-b-v.net
|
|
|
|
agrippa
|
Post subject: Re: Fornuftig spørsmålstegn ved bv-industrien Posted: Tue Feb 06, 2007 8:48 pm |
|
|
Superposter |
|
Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am Posts: 3979 Location: Sosialdiktaturet Norge
|
r-b-v wrote: Her er en som meget fornuftig setter spørsmålstegn ved all "aktiviteten". BarnevernetAv Rune G. Pedersen
Sitat fra innlegget:
Selv har jeg ikke hatt noen god erfaring med barnevernet, og jeg kan dessverre ikke anbefale dem til andre. Det virket for meg at deres folk blir opplært til å se foreldre som barns naturlige fiender.
Innsenderen har en utrolig treffsikker formulering når han skriver at barnevernerne synes å betrakte foreldrene som barnas naturlige fiender.
_________________ “ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State, Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)
|
|
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
Board index » MOTIVENE BAK BARNEVERNETS MENNESKERETTIGHETSBRUDD OG OVERGREP » >> Motiv bak systematiske overgrepene mot familien